RSS Feed

De ce ne ducem dracu

Posted on

     Am constatat cu stupoare un lucru si anume ca nu o sa ne fie mai bine orice partid am alege.Motivul este foarte simplu.Prioritatea pentru fiecare potential lider este planul personal.

     Am avut o conversatie interesanta cu un amic ce se doreste un nou „item” in cadru PNL.Am intrebat si eu ca omul de ce si-a semnat adeziunea pentru acest partid.Ca raspuns am primit un pumn in gura : „Pai daca ma pun bine cu astia imi faciliteaza drumul catre ANL si poate poate reusesc si cu afacerea”.

   Nu are rost sa ma intreb daca acest om stie platforma de partid, o stie pe a lui mult prea bine sa se sinchiseasca de prima.

   Si uite asa imi confirm scarba pentru mediul politic , pentru partide si pentru tot ce tine de potentialii conducatori ai tarii noastre.Ma numar printre cei multi ce ar vrea sa scape.

   De ce sa tin eu cu nationala cand nationala imi da in cap prin mediocritatea pusa la vitrina de fiecare data cand deschid televizorul?

   De ce sa mai simta astia mici ce vin din urma nevoia de a invata , de a citi , de a cunoaste?Becalli are 3 clase si ia uite ce palate are, Basescu de-abia poate sa lege trei cuvinte intr-o limba straina si alea scremute din adancurile sale si vorba ceea a ajuns presedinte,are doua mandate la activ.Hai sa terminam 1-8 si sa vedem ce putem fura , pe cine putem insela ,pe cine putem prostii.

  Am  vazut putine afaceri romanesti care sa mearga tocmai din cauza smecheriilor ieftine care le presteaza pentru un profit de moment.Ignora faptul ca exista un termen lung .

  Nu sunt atat de nedreapta incat sa zic ca vreau o lume in care nu se fura,nu se minte sau nu se mai uita anumite fapte.As vrea o tara in care aceste lucruri se fac cu decenta mai exact sa nu imi spuna ca oaia neagra pe care o vad clar in ochi e gri cu nuante de alb.

  Si uite asa inchei.

Astept sa vad cati ani ne iau sa ajungem atat de disperati incat sa muscam din masa din cauza ca nu avem nici bani de paine.

 

Sau poate reusesc sa plec……..

 

About pastiladeras

I'm goin medieval on their asses

Lasă un răspuns

