RSS Feed

A case of…..

Pe masura ce am crescut, am mai dat cu dalta in stratul de ignoranta , am mai invatat cate ceva despre mine , despre ceilalti, despre viata, am ajuns la o concluzie.Constanta vietii mele : muzica.

Muzica exprima cel mai bine caracterul unui om.In functie de ce asculti ceilalti isi pot face o idee asupra personalitatii : conservator , eclectic , obsedat, optimist , teribilist , lista poate continua.

Astfel inchei cu ……a case of (you) music

 

 

About pastiladeras

I'm goin medieval on their asses

2 responses »

  1. Fain blog ai tu aici. Ti-am citit ultimele 4-5 postari si mi se par destul de interesante. Nu stiu de ce a trebuit sa scriu asta acum. Mi-ar fi placut in continuare si fara sa te instiintez. Cred ca atunci cand o persoana crede ca are trairi comune cu alta, simte nevoia de a-i impartasi. Acum ma intreb de ce am scris si asta? Banuiesc ca am facut-o vrand a te constientiza. (poate ca de aceea iti dau multi sfaturi).
    Cu muzica=caracterul ascultatorului, cred ca sunt tineri care asculta un anumit gen sau anumite melodii doar pt. ca si altii le asculta. Nestiind cum sa-si dezvolte dorinta personala. Vezi tu, atunci nu mai poti sa-i cunosti personalitatea, pana nu-si mareste cultura muzicala, ca dupa aceea alegand ce-i place.
    Numai bine! Blog fain!

  2. De obicei gresesc crezand ca mai sunt si oameni care nu tin neaparat sa se muleze pe tiparul impus de altii, sau asa imi place sa sper, insa ai si tu dreptate.
    Mai treci pe aici si multumesc pentru cuvintele frumoase 🙂

Lasă un răspuns

