RSS Feed

Am doar 22

Sa povestim festivitatile aferente implinirii varstei de 22 de ani

Cu o saptamana inainte de implinirea acestei mirifice varste…a se traduce inca un picior pe calea sigura spre groapa…. se planuia o petrecere mare, cu bautura , barbati, femei, voma in locuri publice si alte asemenea activitati de divertisment, specifice tineretului fara creier din zilele de astazi.

Luni se inregistreaza o usoara durere a urechii si a maselelor.In aceiasi zi de luni, seara mai precis, se incepe plansul cauzat de amplificarea la cote alarmante a durerii.

Marti subiectul nu mai poate merge la servici, pentru ca intreaga noapte a plans din cauza durerii amplificate.In cursul aceleiasi zile subiectul isi roaga un prieten sa devina insotitor catre spital.Pe drum spre spital subiectul sperie prietenul respectiv insotitorul prin doua crize cauzate de lipsa de calciu, manifestate prin bufeuri si intunecarea vederii.

Subiectul ajunge intr-un final la sectia ORL.La sectia ORL se constata ca subiectul a prins o infectie soldata cu doua tipuri de otita la aceiasi ureche. Subiectul este astfel saturat de Dumnezeu si pedepsit pentru sodomizarea virginelor din raiul arabilor.

In cursul saptamanii subiectul plange si inghite pastile de 1 gram, ce il sedeaza mai ceva ca pe un cal.

Se apropie ziua de nastere.Subiectul este pe antibiotic.

Ziua de nastere este aici.Subiectul bea ceai si injura frenetic uitandu-se la prieteni care beau in cinstea sa.

Marti, adica astazi subiectul merge la servici cu prajituri si fursecuri.

Astazi am avut parte de o surpriza placuta.Colegele si seful meu stiau ca vreau de vreo 4 ani sa imi slutesc pielea cu un tatuaj.Astfel drept cadou am primit contributia lor la realizarea procesului de slutire.

A fost aproape cel mai frumos cadou pe care l-am primit cu ocazia acestei zile.

Anul viitor estimez ca imi rup vreun os sau ceva, ca in rest ,cu ocazia zilelor mele de nastere, am avut parte de aproape toate tipurile de ceasuri rele.

Incheiem transmisiunea.

About pastiladeras

I'm goin medieval on their asses

One response »

  1. La Multi ani!
    Am trecut pe aici, mi-a placut, asa ca trebuie sa iti zic: nice blog!

Lasă un răspuns

